top of page

Klachten meldingen en procedure

CultuurPerron 2023

​​

CultuurPerron voor muziekles en cultuureducatie, hecht veel waarde aan tevreden relaties en daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening.

Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk, liefst binnen twee weken na het voorval, te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en graag zoeken we met u naar een passende oplossing.

Onze werkwijze en discreet omgaan met uw privacy kunt op terugvinden op de website en in ons privacy & cookybeleid.

Telefonisch oplossen klacht

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.

Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met de directie.

Formele schriftelijke klachtenprocedure

Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan via het klachten-meldformulier, zie onderaan dit document. Dit formulier zal in behandeling genomen worden door Fer Koolen, directeur.

 

Verloop procedure

De gang van zaken is daarna als volgt: de directeur zal uw klacht zo spoedig behandelen en met u en de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van uw klacht bevestigd worden. In de meeste gevallen zal er ook contact met u opgenomen worden om te overleggen over de verdere stappen. Ook kunt u om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd.

Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Er wordt een klachtdossier aangelegd waarin alle stukken worden geregistreerd en opgenomen. Er geldt een geheimhoudingsplicht voor de betrokken klachtbehandelaar(s).

Overige aspecten klachtenregeling

In verband met onze beroepsfeer zullen alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan. De klager heeft te allen tijde inzage in het klachtdossier voor zover het de gegevens betreft die op hem betrekking hebben.

In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Ook kan het zijn dat wij een externe door OAK en ArboNed ingestelde onafhankelijke klachtencommissie inschakelen, of de klager verwijzen naar die mogelijkheid, om tot een voor partijen aanvaardbare oplossing te komen.

 

Partijen kunnen vooraf overeenkomen dat de uitspraak van deze commissie voor partijen bindend zal zijn. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen.

Tot slot: indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.

Contact gegevens:
CultuurPerron
Wijngaard 8, 6017 AG  Thorn
Tel. 0475-561946

Algemene vragen/opmerkingen: stuur een @ naar info >
Klachtenfunctionaris: Fer Koolen stuur een @ naar Fer Koolen >

 

Download het Klachten-meldformulier >

We hopen op een goede verdere relatie en samenwerking.

 

Het bestuur van de Stichting CultuurPerron.

 

 

Deze verklaring is bijgewerkt d.d. 1 september 2023.
(Wijzigingen voorbehouden).​​

Limburg
Wat kunnen we voor je doen?

* Verplicht veld.

Bedankt voor het bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact op.

Stichting CultuurPerron
Wijngaard 8
6017 AG  Thorn

Bezoek uitsluitend op afspraak.

Bereikbaar via:
info@ CultuurPerron.nl

Telefonisch:
maandag t/m donderdag: 09.00-16.00u
vrijdag: 09.00-12.00u

0475 - 561946

Gesloten tijdens schoolvakanties
en op feestdagen.

 

AVG-OK-Keurmerk
cbct-gecertificeerd
Schenken aan ANBI.png
Muziekles en Cultuureducatie

© CultuurPerron

bottom of page